[Kecy]ftipek

To kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From Tuma zavinac ark bod cz
Date Tue, 25 Mar 2003 09:50:20 +0100

Chlapik jde do duchodu a za usetrene penize si chce koupit neco, po cem
vzdycky touzil - sportovni auto. Udela to a hned vyrazi na dalnici, kdyz se
za nim nahle objevi policejni auto. Chlapek si pomysli : "Mam ferari, ujedu
mu jako nic!" 160, 180, 220 Pak si pomysli : "Prece se nezabiju" a zastavi.
Policajt dojde k nemu a rika : "Uz jsem slysel UPLNE vsechny vymluvy, ale
mam dneska dobrou naladu, takze kdyz mi reknete neco, co jeste nikdo
nezkousel, necham vas jet." Chlapek povida :"Jsou to dva dny, co mi
manzelka
utekla s policajtem, myslel jsem, ze jste to vy a vezete mi ji zpatky."
..."Dobre jedte!"