Re: Ucto: Re: your mail

To Konference o ucetnictvi <ucto-l@pinknet.cz>, Konference o tvorbe ucetnictvi <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Wed, 25 Apr 2001 00:01:54 +0200 (CEST)

Pripravuji k tomuto web, ale zatim jeste neni.

Asi mate pravdu, mozna bude potreba treti :-)
Zatim bych tyto veci resil v ucto-dev-l. Az se provoz spusti vic rozdelime
to.

BTW: uz mam udelany generator Faktur z XML do TeXu (plain) (pres XSLT a
pouzivam Sablotron) a zrovna delam prijmovy doklad (ona jsou to vlastne i
makra pro TeX). Faktury lze najit na http://ucto.ferschmann.cz/

Jako zacatek to staci.

Mozna bychom se meli dohodnout co budeme delat.

Asi budeme muset rozdelit cely problem na dve casti.

Prvni: male firmy. Tech je asi hodne a budou stale vznikat. Hodne z nich
jsou programatori takze tady uplatneni a ochota bude. Zde bych resil zda
psat jednoduche nebo podvojne, ale pokud se udela takova kucharka jak
delat podvojne (a pry to neni tezke) tak bychom mohli doporucovat to.
Stejne jednoduche se casem prestane pouzivat.

Zatim na provizorni strance najdete zajimavy help k programu, ktery jsem
dnes anoncoval -  http://ucto.ferschmann.cz/soft/pub/doc/ - je zde napsany
zakladni ukony jak co delat. Tak nejak bych si to predstavoval.
Hlavne doporucuji:
http://ucto.ferschmann.cz/soft/pub/doc/uctovani.html

Takova kucharka, ktera by resila 95% vsech pripadu.

Asi rozumny to bude jako GUI aplikace s necim jako pruvodci.

Jako zaklad bychom mozna mohli pouzit drive uvedene ucetnictvi.

Druhy: Informacni system pro male a stredni firmy. To by melo smysl,
protoze tyto firmy jsou ochotne za to i platit (resp. platit cloveka co to
bude psat). Toto bude narocne. Casem by to melo nahradit tu prvni
variantu.

Zde bude potreba pouzit neco univerzalniho v cem to napsat. Kandidatem by
mohlo byt MAPE, ale to je silne alpha. Nebo nejaka jina forma
formsu. Znate neco? Mohli bychom take neco mene univerzalniho napsat.

Nez se rozhodne jak to budeme realizovat navrhuji delat navody na
ucetnictvi (viz vyse) a tiskove sestavy a formulare. Neco
udelam. BTW: neudelal by nekdo formular s pouzitim tech sablon pro
priznani k DPH? (I kdyz ted uz je skoro pozde).

--
				  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  fers@pinknet.cz  ]==[ http://home.pinknet.cz/~fers/ ]=-
-=[ Koukni na http://www.effata.net/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-