Ucto: JU + tisk z prohlizece

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Vladimír Volčko <volcko@spoje.sous.cz>
Date Wed, 25 Apr 2001 12:05:58 +0200

Momentalne pro svoje potreby tvorim JU ... nicmene mohlo by slouzit jako ukazka
ze v PHP+MySQL lze udelat taky :-)

Zatim neumi DPH(ja ho nepotrebuju ale nejni problem ho pridelat). Problem vidim spis v Tisku.
Lze nejak zaridit aby netscape ale vlastne i msie tiskli pozadi tabulek? Me se to proste zatim nepodarilo.
Neni problem vytisknout penezni denik jako tabulku ... ale nevypada to moc realne.
A kdyz si clovek vyhraje s pokladnimy doklady resp. fakturami ... netisne se pozadi.

Kdyztak mrknete na: (tam bude videt o co mi jde):
http://www.sous.cz/~volcko/ucto_win/index.php - verze pro win
http://www.sous.cz/~volcko/ucto/index.php - verze linux
(tam bude videt o co mi jde):

PS: Zatim jakztakz plne funkcni je penezni denik, kniha zavazku a pohledavek + pomocne knihy jsou funkcni lec jeste to nejni 100%