Re: Ucto: JU + tisk z prohlizece

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Wed, 25 Apr 2001 12:16:33 +0200 (CEST)

Tisk by se dal take realizovat tak, ze php skript vygeneruje TeX soubor,
ten prevede do PDF a pak umozni uzivateli si ho nahrat a vytisnout.

BTW: Lze udelat nekde JavaScript, ktery zobrazi ten dialog pro tisku
rovnou, tj. uzivatel nemusi zvolit jeste tisk.

Nechaji se nekde ziskat zdrojaky? Mohu na Vase stranky udelat odkaz na
ucto.ferschmann.cz? Prip. udelejte nekde stranku, kde napisete par slov
(prip. mohou byt take u mne).

Jaka je licence?

Mate u mne 10 bodu :-)

Vida jak se nam to rozrusta.