Re: Ucto: JU + tisk z prohlizece

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Vladimír Volčko <volcko@spoje.sous.cz>
Date Wed, 25 Apr 2001 12:51:13 +0200

> Z ucto/pd/tisk_pd.php by mozna mohl byt malym kliknuti zpet.
... opravdu to nejni finalni verze ... vsechno bude :-)

> Proc je pri vydeji potreba uvadet, komu bylo zaplaceno?
Protoze muze byt ve firme vice osob.

> Kdyz si dam v knize zavazku a pohledavek Tisk a nevyberu typ, tak se
> vytisknou vsechny radky, ale u vsech je ta sama hodnota te jedne
> faktury -- asi nekde chybi nejaky join.
... KZP a PK nejsou jeste 100% chodi tam jen veci ktere jsem nutne
potreboval pro penez denik (jako napr uhrada faktury pres PD)

> Kdyz jsem v knize zavazku a pohledavek a chci zadat uhradu faktury,
> tak musim zadat ICO a variabilni symbol. Asi by bylo dobre, pokud by
> mi to nabidlo, abych si vybral. Nebo mam delat uhradu primo v PD?
... o tom se da uvazovat (zatim sem to udelal jen pro zadani kontakty k
operacim na pokladne) ... ale zase nadruhou stranu predstavte si ze tam
budete mit tisic faktur ... to by to menu bylo trochu delsi :-)

> Jinak fakt ocenuji, je to velmi pekne.
Dik :-)