Re: Ucto: JU + tisk z prohlizece

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Honza Pazdziora <adelton@informatics.muni.cz>
Date Wed, 25 Apr 2001 13:01:07 +0200
User-Agent Mutt/1.2i

On Wed, Apr 25, 2001 at 12:51:13PM +0200, Vladimír Volčko wrote:

> ... opravdu to nejni finalni verze ... vsechno bude :-)

Ja to posilal jako podnet, je mi jasne, ze to je ve vyvoji.

> ... o tom se da uvazovat (zatim sem to udelal jen pro zadani kontakty k
> operacim na pokladne) ... ale zase nadruhou stranu predstavte si ze tam
> budete mit tisic faktur ... to by to menu bylo trochu delsi :-)

Jo, to asi jo. Na druhou stranu, prvnimi uzivateli asi budou lidi,
kteri tech faktur maji za rok pet a pul a doted to delali na papire,
lidi do uz maji nejake DOSove ucetnictvi (kvuli rozsahu) asi budou
prechazet pozdeji. Zvlast kdyz vsichni "odbornici" rikaji, ze na webu
se ucetnictvi delat neda. ;-)

Mimochodem, dival jste se na http://www.sql-ledger.org/? Je to PU
v Perlu nad Postgresem, cili asi trosku nekde jinde, ale protoze jste
udelal takovy kus prace na tom JU, tak byste treba byl schopen
s nadhledem rict, jestli ma cenu lokalizovat ten SQl Ledger na ceske
podminky nebo ne. Nebo se treba snazit o nejakou konvergenci Vaseho
JU k tomuto (kdosi v linuxove konferenci psal, ze JU se da vest
i v PU, s vhodnou parametrizaci).

--
 Honza Pazdziora | adelton@fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~adelton/
   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.