Re: Ucto: JU + tisk z prohlizece

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Wed, 25 Apr 2001 13:14:28 +0200 (CEST)

> Jo, to asi jo. Na druhou stranu, prvnimi uzivateli asi budou lidi,
> kteri tech faktur maji za rok pet a pul a doted to delali na papire,
> lidi do uz maji nejake DOSove ucetnictvi (kvuli rozsahu) asi budou
> prechazet pozdeji. Zvlast kdyz vsichni "odbornici" rikaji, ze na webu
> se ucetnictvi delat neda. ;-)

Rozhodne bych nerekl, ze neda. Uz jsem videl mnoho informacnich systemu
pres Web. Daji se pouzivat, ale kdyz to srovnam s pohodlnost normalnich
programu neda se to srovnavat.

Na druhou stranu se na webu delaji prijemne ruzne pruvodce. Ja bych byl
pro delat jednoduche ucetnictvi pres web.

> Mimochodem, dival jste se na http://www.sql-ledger.org/? Je to PU
> v Perlu nad Postgresem, cili asi trosku nekde jinde, ale protoze jste
> udelal takovy kus prace na tom JU, tak byste treba byl schopen
> s nadhledem rict, jestli ma cenu lokalizovat ten SQl Ledger na ceske
> podminky nebo ne. Nebo se treba snazit o nejakou konvergenci Vaseho
> JU k tomuto (kdosi v linuxove konferenci psal, ze JU se da vest
> i v PU, s vhodnou parametrizaci).

Tady asi spis bude problem v cem se resi ceske a mezinarodni
zakony. Nevite nekdo? Nejake ukazkove body?

<flame>
I kdyz osobne bych se Perlu branil. Mam spise zkusenosti s PHP.
Perl je na mne prilis genialni :-)
</flame>

Asi bude rozumne podporovat nekolik projektu najednou a udelat mezi nimi
nejaky predavatelny format.

BTW: Nevite nekdo o nejakem free ucetnictvi pro Windows, nejlepe pro
Deplhi (pak pro Kylix).

--
				  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  fers@pinknet.cz  ]==[ http://home.pinknet.cz/~fers/ ]=-