Re: Ucto: JU + tisk z prohlizece

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Honza Pazdziora <adelton@informatics.muni.cz>
Date Wed, 25 Apr 2001 14:00:04 +0200
User-Agent Mutt/1.2i

On Wed, Apr 25, 2001 at 01:46:07PM +0200, Jan Marek wrote:

> BTW: kdyz pisu o Abre, uvedomil jsem si jeste u SQL Ledger-u:
> Nevsiml jsem si, ze by pocital s nejakymi kurzovymi pohyby, coz
> by u nas mohl byt problem... Samozrejme asi u vetsich firem, ale
> kdyz uz se zacina, proc to nezahrnout do navrhu...

A rozsirit SQL Ledger, aby kurzove rozdily umel? Ono se stejne uctuje
(musi to tak byt) v Kc, takze jde pouze o to umet to z daneho kurzu
prepocitat a treba vedet, odkud to bylo prepocitano, tedy kde je ten
zdroj. Ale kurzovy rozdil se stejne musi zauctovat ruzne (minimalne
v uzaverkovych operacich). Nebo jsem mimo?

Mne na nem zaujalo to, ze to je prelozeno do nekolika evropskych
jazyku a predpokladam, ze si to lidi prelozili, aby to mohli pouzivat.
Cili ze tam je nejaka sance na flexibilitu, rozsirovani, atd, atp.

Nez do toho ale investuji nejaky cas programovani, potreboval bych,
aby nekdo znaly veci (tedy ucetnictvi) rekl, jestli je to pravda
a co by bylo potreba udelat, aby byl nejaky rozumny zaklad, ktery je
pro ceske podnebi pouzitelny.

> Nevim ale, zda by to nebylo prilis velke sousto... Premyslel
> jsem, samozrejme s ohledem na to, ze se ucetnictvi diky ruznym
> zakonum, vyhlaskam apod. stale meni, o tom, ze by mozna slo
> udelat takovy obecny system, ktery by umel zatim pracovat s ucty
> a predkontacemi, umel scitat jednotlive ucty, vypisovat
> souvztaznosti, umel by prip. pracovat s reporty apod. Pak by
> bylo vhodne najit nejakeho zkuseneho ucetniho, ktery by
> tento system "doprogramoval" pomoci prave predkontaci a nejakych
> reportu... Bylo by to ale asi dilo a moc si to nedokazu
> predstavit... Co rikate?

Hmmm. Zeptam se asi blbe, ale: co je to predkontace?

 Honza Pazdziora | adelton@fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~adelton/
   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.