Ucto: Uctovnictvo cez web

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From "Miroslav 'Mirco' Bajtos" <mirco@centrum.cz>
Date Wed, 25 Apr 2001 15:31:28 +0200
User-Agent Mutt/1.2.5i

> Rozhodne bych nerekl, ze neda. Uz jsem videl mnoho informacnich systemu
> pres Web. Daji se pouzivat, ale kdyz to srovnam s pohodlnost normalnich
> programu neda se to srovnavat.

A hlavne je tu otazka bezpecnosti, tazko si bude nejaka firma robit uctovnictvo
na nejakom neznamom serveri, jedine ze by to bezalo na lokalnom serveri, lenze
to by zase museli mat vlastny server co vacsina malych firiem nema, a btw kolko
mensich firiem si moze dovolit visiet cele dny on-line ?
(lebo co ja viem, tak take uctovnicto je robota hodne narocna na cas)

						mirco

|     Miroslav 'Mirco' Bajtos  <mirco@centrum.cz>  ICQ: 111299739
|     Student of Charles University in Prague <http://www.cuni.cz>
:wq