Ucto: Re: Způsob úhrady na faktuře (fwd)

To Konference o ucetnictvi <ucto-l@pinknet.cz>
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Tue, 24 Apr 2001 09:02:48 +0200 (CEST)

Jen zajimava diskuse z jine konference :-)

--
				  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  fers@pinknet.cz  ]==[ http://home.pinknet.cz/~fers/ ]=-
-=[ Koukni na http://www.effata.net/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 24 Apr 2001 08:41:20 +0200
From: ZBA KovoTech s.r.o. - účto 2000  <zba@atlas.cz>
To: Účastníci konference účto 2000  <ucto2000@pandora.cz>
Subject: Re: Způsob úhrady na  faktuře

Ať jsem bit, jen když se peru.
Pojem faktura byl znovu  (zřejmě nechtěně) zákonně oživen
 novelou obch. zákona, známý to § 13a !!!!!!!
k němuž na konferenci www.ucto2000.cz
vedeme rozsáhlou diskusi a
 z něhož dodávám výpis:
Mimochodem, poslal jste nže uvedený příspěvek na jinou konfernci?
Je na Stereu.
Na které konferenci budeme diskutovat o těch fakturách za horové???

Zdraví
Vladimír Šturma

Obchodní listiny
(1) Každý podnikatel je povinen na všech objednávkách, obchodních dopisech a
fakturách uvádět údaj o své firmě, jménu nebo názvu, sídle nebo místu
podnikání a identifikačním čísle; osoby zapsané v obchodním rejstříku nebo
jiné evidenci též údaj o tomto zápisu, včetně spisové značky. Údaj o výši
základního kapitálu lze v těchto listinách uvádět, jen jestliže byl zcela
splacen.
(2) Na všech objednávkách, obchodních dopisech a fakturách týkajících se
organizační složky podniku nebo podniku zahraniční osoby je zahraniční osoba
povinna uvádět údaje podle odstavce 1 a dále údaj o zápisu této organizační
složky podniku nebo podniku do obchodního rejstříku, včetně spisové značky.
(3) Na objednávkách, obchodních dopisech a fakturách týkajících se
organizační složky podniku nebo podniku zahraniční osoby, jejíž sídlo nebo
bydliště je ve státě, který není členem Evropské unie, nemusí být uveden
údaj o zápisu zahraniční osoby do rejstříku, jestliže právo, kterým se tato
osoba řídí, zápis do rejstříku neukládá.