Re: Ucto: Re: your mail

To <ucto-l@pinknet.cz>
From Dan Ohnesorg <dan@feld.cvut.cz>
Date Wed, 25 Apr 2001 08:27:22 +0200 (CEST)

On Wed, 25 Apr 2001, Adam Hauner wrote:

> Dane, todle je konference o vyvoji nejakeho ucetnictvi???

Ja uz bych se radsi asi nemel vyjadrovat. Ale abych to shrnul. V
konferenci linux@linux.cz se asi tri tydny a ponekud offtopic resilo, ze
by to chtelo nejake ucetnictvi pro Linux. Z diskuse jednoznacne vyplynulo,
ze ucetnictvi chceme/potrebujeme.

Thread byl uzavren tim, ze Petr ohlasil, ze zalozil konference ucto-l a
ucto-dev-l. Takze jsem jaksi predpokladal, ze kenference tu budou na toto
tema. Ale pokud rekneme, ze to je o jakemkoliv ucetnictvi proc ne. Jen
jsem spatne pochopil tema.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan@feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.

Konference o ucetnictvi                         http://ucto.ferschmann.cz/