Re: Ucto: Re: your mail

To ucto-l@pinknet.cz
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Wed, 25 Apr 2001 08:42:13 +0200 (CEST)

On Wed, 25 Apr 2001, Dan Ohnesorg wrote:

> Ja uz bych se radsi asi nemel vyjadrovat. Ale abych to shrnul. V
> konferenci linux@linux.cz se asi tri tydny a ponekud offtopic resilo, ze
> by to chtelo nejake ucetnictvi pro Linux. Z diskuse jednoznacne vyplynulo,
> ze ucetnictvi chceme/potrebujeme.
>
> Thread byl uzavren tim, ze Petr ohlasil, ze zalozil konference ucto-l a
> ucto-dev-l. Takze jsem jaksi predpokladal, ze kenference tu budou na toto
> tema. Ale pokud rekneme, ze to je o jakemkoliv ucetnictvi proc ne. Jen
> jsem spatne pochopil tema.

Znovu bych to upresnil - ucto-l je o jakemkoliv ucetnictvi, protoze ve
chvili kdyz se vytvori nejaky konkretni produkt budou nasledovat dotazy
jak se dela to a to.

A objem komunikace ucto-dev-l je tak velky, ze bychom se mohli i rano
zdravit, aby tam neco proslo :-( - ale to se doufam zmeni, protoze se
prihlasuji lide ke konkretnim pracem.

--
				  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  fers@pinknet.cz  ]==[ http://home.pinknet.cz/~fers/ ]=-