Ucto: Re: Dotaz (fwd)

To Konference o tvorbe ucetnictvi <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Wed, 2 May 2001 08:13:32 +0200 (CEST)

--
				  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  fers@pinknet.cz  ]==[ http://home.pinknet.cz/~fers/ ]=-
-=[ Koukni na http://www.effata.net/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 1 May 2001 22:24:35 +0200
From: Viktor Matys <vmatys@qwert.cz>
To: Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Subject: Re: Dotaz

Diky za info.:o))

Pokusil jsem se dat na "papir" svoji predstavu o ucetnim programu.
Kouknete na http://qwert.cz/infors/
Uz jsem jeden takovy system vyvijel pro vlastni potrebu ve FANDu. Praci v me
prodejne mi usnadnoval skvele, takze je na co navazovat. Nyni bych rad delal v
SQL (pac se mi moc libi:o) a UI v Tcl/Tk, ktere zatim vubec neznam, ale uz mam
knizku, tak se zacnu ucit.:o) Tcl/Tk bych rad proto, ze pry ma i knihovny pro
Windows, takze by pak uzivatelske rozhrani mohlo fungovat bez problemu na obou
systemech.

No, nebudu se tu prilis rozepisovat. Vice radeji v konferenci.

Zdravim

Viktor Matys