Ucto: Formular faktury

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Dan Ohnesorg <dan@feld.cvut.cz>
Date Tue, 8 May 2001 21:31:52 +0200 (CEST)

Stahnul jsem si formular pro fakturu a sice se mi libilo, jak se to sklada
z xml. Jenze ten formular byl proti tomu co pouzivam dneska pomerne fadni
a nehezky. Takze jsem udelal vlastni.

Je to zalozene na standardni fakture, ktera existuje od te doby co jsem
videl prvni fakturu. Drive to vydaval SEVT, dneska nevim. Je to udelane
tak, ze to presne pasuje do okenkove obalky. Ty znacky na boku jsou pro
slozeni faktury do obalky a ta stredni pro nasazeni derovacky na stred.

Jeste to neni uplne hotove, ale predkladam prvni verzi k verejne diskusi.
Jeste bych chtel mit dole na strance takove okenko s rekapitulaci DPH
(jako to maji v Proce).

Co se tyce xml sablony, tak bych videl jako nutnost misto radek adresa1 az
podobne.

A kde se faktura najde? http://poli.feld.cvut.cz/~dan/faktura.pdf

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan@feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.