Re: FW: Ucto: chrrr

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Mon, 2 Jul 2001 17:31:28 +0200

> Bude zahájena ?

Doufam, ze ano.

> Početl jsem zběžně archív, všiml jsem si na začátku jednoho mailu kde se
> hezky rozebíralo
> jaké by měli být definovány cíle, ale nebyl nijak rozvinutý ... :-(
>
> Má cenu něco rozvíjet a vybírat když nejsou definovány podmínky ? (Zní to
> možná tvrdě, ale myslím to dobře.)

Protože jsem zatím neměl moc času omezil jsem svoji práci zatím jen na
podporu již existujících (a toho co potřebuji - faktury). A navíc na můj mail
nikdo nereagoval :-( A to se pak špatně diskutuje.

Ale naprosto s Vámi souhlasím.

> Pěkná účta, ale malá. :-) :-(
Souhlasím.

> Mohu nabídnout analýzu, metodiky, návrhy datových modelů, definice GUI,
> reportů ..
>
> Starám se o vedení účetnictví od jednotlivých fyzických osob, po střední
> organizaci (do 50 zam., do 1 mld. obratu, několik poboček).
>
> Návrh, aby nevypadal jen jako kritik:   .-)
>
> 1, definovat cíle
> 2, zjistit jestli někdo někde něco takového nevyvíjí (GPL/GNU) pro Linux i
> Win
> 3, zapojit se nebo vypracovat vlastní (z zjednodušeného pohledu uživatele
> stačí přehledy s definovatlnejma filtrama a definovatelný dialogy pro
> [...]

Musíme také dohodnout CO vlastně. Zda jednoduché nebo podvojné. Zněli tady
ohlasy, že podvojné -   * jednoduché se dá "emulovat" zjednodušením
			* udělat jednoduché HOWTO na podvojné účetnictví -
			  něco ve smyslu - dostal jsem fakturu a udělám toto
			  aby mohli lidé přejít - stejně se prý plánuje opustit
			  jednoduché.

Takže navrhuji - budeme dělat podvojné s průvodci (HOWTO) a případně úpravami
konfiguráků pro jednoduché.

Musí systém podporovat jak Windows tak Linux. Ze začátku se musíme soustředit
na malé firmy.

Abychom si některé věci vyjasnili navrhuji udělat osobní setkání a vyřešit
tyto problémy. Asi bychom se mohli sejít v Praze (nevíte někdo o rozumném
místě? (Dane?) Já jsem z Plzně tak nevím.).

- --
                                  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  fers@pinknet.cz  ]==[ http://home.pinknet.cz/~fers/ ]=-
- -=[ Koukni na http://www.effata.net/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-

GPG Fingerprint:
[83B0 6378 7A9D D993 035E  60BD FEEC F665 D2C8 1B9A]
Konference o vyvoji ucetnictvi                 http://ucto.ferschmann.cz/