Re: FW: Ucto: chrrr

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Dan Ohnesorg <dan@feld.cvut.cz>
Date Mon, 2 Jul 2001 23:28:40 +0200 (CEST)

On Mon, 2 Jul 2001, Petr Ferschmann wrote:

> Abychom si některé věci vyjasnili navrhuji udělat osobní setkání a vyřešit
> tyto problémy. Asi bychom se mohli sejít v Praze (nevíte někdo o rozumném
> místě? (Dane?) Já jsem z Plzně tak nevím.).

Na nektere dnesni maily budu reagovat, ale uz se mi nedostava sil.
Pocitam, ze zitra v pozdnim odpoledni to bude lepsi.

Co se tyce setkani. Bud se muzeme potkat u me doma. Je to misto proverene
posledni schuzi vyboru CZLUGu. Zdejsi schuze byvaji zatraktivneny pecenim
burtu ci jinou outdoor operaci, pocet schuzujicihc je prakticky neomezeny.

Druha moznost je na technice. Tam je vyhoda, ze je to v podstate ve stredu
Prahy a ze je tam celkem obstoje rychly inet. Ted v lete je tam sice mozna
nejaka buzerace s ukazovanim obcanek pri vstupu, ale da se to prezit.

zdravim
dan

--
DDDDDD