RE: FW: Ucto: chrrr

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Václav Kořánek" <work.VKoranek@scorpionis.cz>
Date Tue, 3 Jul 2001 08:41:54 +0200
Disposition-notification-to "Václav Kořánek"<work.VKoranek@scorpionis.cz>
Importance Normal

v textu

"Hlasuji" pro podvojné :-) a "hlasuji" pro HOWTO. :-)

Možná Vás potěší mi ho používáme, jak výše uvedeno. Hlavní rozdíl je pouze
jiná tisková sestava pro peněžní deník, jinka se s tím u všech běžných věcí
(banka, faktury, pokladna,..) pracuje stejně jako u podvojného.

> Takže navrhuji - budeme dělat podvojné s průvodci (HOWTO) a
> případně úpravami
> konfiguráků pro jednoduché.
>
> Musí systém podporovat jak Windows tak Linux. Ze začátku se
> musíme soustředit
> na malé firmy.

Podporu Win i Lin zároveň bych viděl jako klíčovou, takže souhlas.

Co se týče soustředění na malé firmy, relativně OK, ale systém je třeba
navrhovat už pro střední, jinak se z předělávek nevyhrabeme :-).

Rozdíl mezi střední a malou firmou v evidenci z mého pohledu je ten, že malé
stačí daleko méně položek v rámci jednotlivých dokladů,..... no a to stačí
ošetřit vhodnými přístupovými právy :-)

> Abychom si některé věci vyjasnili navrhuji udělat osobní
> setkání a vyřešit
> tyto problémy. Asi bychom se mohli sejít v Praze (nevíte
> někdo o rozumném
> místě? (Dane?) Já jsem z Plzně tak nevím.).

OK "hlasuji" pro Prahu. Kdy ?

> - --
>                                   Petr "Fers" Ferschmann

V.K.