Ucto: moje mala snaha

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Wed, 4 Jul 2001 10:53:38 +0200

Dobry den

chtel bych zduraznit, ze pokud se pokusite poslat mail do konference MUSITE
byt zapsani. Jinak prijde jen mne. A ja to samozrejme forwardnu :-)

			Petr Ferschmann

Zdravim vas vsechny.

Jsem rad, ze konference neusnula uplne. Rad bych prispel svoji troskou. Na
adrese

http://qwert.cz/infors/index.html

najdete par poznamek ktere jsem si udelal v pocatecnim nadseni, ze informacni
system napisu kompletne sam. Nyni vidim, ze uz nekolik tydnu s tim nic
nedelam a na druhou stranu tady v konferenci jsou lide zhavi do prace...

O.K. programovani moc neovladam, ale s tvorbou IS mam zkusenosti. Jeden jsem
si vytvoril pro svoje potreby ve FANDu pro DOS. Je to propracovana vecicka.
Vsak mi pomahala vest obchod s CD, kde je polozkovy obrat jak v nejakem
velkoskladu (stale vychazeji nove tituly). Jenze v DOSu se mi uz delat
nechce. Tak jsem to chtel predelat pro linux. Ale chybi elan.

Tak kouknete na tu vyse uvedenou adresu a pokud budou ohlasy, zacnu na
zpresnovani zadani zase pracovat.

Zdravim

Viktor Matys "Grumpa"