RE: FW: Ucto: chrrr

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Mon, 9 Jul 2001 14:54:30 +0200

Dobry den

nejakym nedopatrenim jsem (jeste nez jsem povolil prijem zprav od vsech)
zasantrocil tento mail. Chtel bych se Danovi omluvit. Uz je to davno zrusene
:-(

- -----------------------------------------------------------------------
From: Dan Ohnesorg <dan@ohnesorg.cz>

On Tue, 3 Jul 2001, Václav Kořánek wrote:
> "Hlasuji" pro podvojné :-) a "hlasuji" pro HOWTO. :-)
>
> Mo?ná Vás potěší mi ho používáme, jak výše uvedeno. Hlavní rozdíl je pouze
> jiná tisková sestava pro peněžní deník, jinka se s tím u všech běžných věcí
> (banka, faktury, pokladna,..) pracuje stejně jako u podvojného.

Vypada to, ze spolecenska poptavka je orientovana skutecne na to podvojne.
Nicmene ja mam nejake vlastni win ucto, ktere jsem kdysi napsal pri vyuce
accessu a neni o moc chytrejsi nez penezni denik vedeny v tabulkovem
procesoru. Vyhodou je, ze jsem ho mel hotove za rekneme tri tydny.
(obcasne vecerni prace)

Vyvoj takovehleho ucetnictvi mi pripada skousnutelnejsi.

> Podporu Win i Lin zároven bych viděl jako klíčovou, takže souhlas.

Tohle by nemel byt problem, pokud vybereme vhodne graficke rozhranni.
Nicmene SQL server bych videl spise jen na Linuxu. Kdyz se pri vyberu
budeme omezovat na ty, ktere bezi vsude, tak moc na vybec mit nebudeme.

> Rozdíl mezi střední a malou firmou v evidenci z mého pohledu je ten, že
> malé stačí daleko méně položek v rámci jednotlivých dokladů,..... no a to
> stačí ošetřit vhodnými přístupovými právy :-)

Ja bych to rekl takle, v male firme zadna pristupova prava nejsou potreba.
(Krome tech globalnich k ucetnictvi jako celku).

Jinak pokud to nekdo nezaznamenal, tak vysla nova verze toho ucetnictvi,
co jsme ho chteli pocestovat, ted mi uplne vypadlo jmeno. Uz tak 14 dni se
to sem chystam poslat.... Melo to web rozhranni.

zdravim
dan

- --
 / Dan Ohnesorg                              Dan@ohnesorg.cz \
<  Jino?anská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.

- --
                                  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  fers@pinknet.cz  ]==[ http://home.pinknet.cz/~fers/ ]=-
- -=[ Koukni na http://www.effata.net/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-

GPG Fingerprint:
[83B0 6378 7A9D D993 035E  60BD FEEC F665 D2C8 1B9A]