RE: FW: Ucto: chrrr

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Václav Kořánek" <work.VKoranek@scorpionis.cz>
Date Tue, 10 Jul 2001 21:43:27 +0200
Disposition-notification-to "Václav Kořánek"<work.VKoranek@scorpionis.cz>
Importance Normal

Možná to bude vypadat konfrontačně, ale jednoduché účetnictví nepovažuji za
účetnictví. :-)
Tím ovšem něříkám, že by se němělo stát součástí vývoje i já ho potřebuu pro
klienty. :-(  :-)

Co se týče náročnosti pokud zůstanete jen u účetnictví! Jednoduchéh či
podvojného stačí Vám  "jedna tabulka" náročnost vždy stoupá s potřebou
podrobnosti  (střediska, zakázky, činnosti,..), propracovaných pomocných
evidencí (kniha faktur, , pokladna, sklad, majetek,..) , blbovzdornosti a
přístupových práv(nezbytná pro zjednodušení podrobnějších systémů)

Co se týče rozhraní neřeším druh, ale stačí menu, přehledy s filtry, a
dialogy pro zadávání. Všechny tři se nechají dělat univerzálně (jen s
dialogy je trochu problém).

> Tohle by nemel byt problem, pokud vybereme vhodne graficke rozhranni.
> Nicmene SQL server bych videl spise jen na Linuxu. Kdyz se pri vyberu
> budeme omezovat na ty, ktere bezi vsude, tak moc na vybec mit
> nebudeme.

Předpokládal jsem do určité mír, že se podaří prosadit nezávislost na SQL
serveru.

pak např. na Linus Posgree a na M$ M$SQL ... ale nechci rozpoutat flamewar
:-)

Mě by se např líbila i Oracle na tu jsem školený, tedy až na tu cenu :-)

> pohledu je ten, že
> dokladů,..... no a to
>
> Ja bych to rekl takle, v male firme zadna pristupova prava
> nejsou potreba.
> (Krome tech globalnich k ucetnictvi jako celku).

Pakliže malá = 1 člověk co pracuje s IS (účtem)
Střední více než jeden člověk => vždy problém kdo to udělal ...... :-)

Jinak podle mne je malá firma do 10 mil. obratu s max. 5 lidma
A střední nad 10 mil. a nad 5 lidí, a více než jednou fyzickou pobočkous
Velká viz. střední a nad 50 lidí.

http://ucto.ferschmann.cz/