Re: Ucto: Setkání o tvorběúče tnictví

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Ivo Panacek <ivop@regionet.cz>
Date Thu, 12 Jul 2001 09:44:20 +0200
User-agent Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.2) Gecko/20010701

> Potřebujeme každého - programátory, analitiky, účetní, webdesignery a všechny
> ochotné přidat ruku k dílu.
>
> Setkání je tuto sobotu 14. 7. 2001 od 13:00 u Dana Ohnesorga v
> Jinočanská 7
> Rudná u Prahy
>
> Je to kousek od konečné metra Zličín. Pro nemobilní zájemce sraz ve
> 12:45 na metru Zličín, odkud bude dovoz autem (omezené kapacity - hlašte se
> prosím předem).

Ahoj,

rad bych se tam taky podival, ac jsem zatim
nevyvijel zadnou aktivitu. S necim jiste budu
schopen pomoct.

Pojedu autem z Kladna, takze pokud se ozve jeste nekdo,
budu v nem mit volne misto (pripadne mohu prijet driv
a dojet az k tomu metru !)

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek@regionet.cz, Ivo.Panacek@jlabs.cz