Re: Ucto: Schuzka v Praze

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Martin Lebeda <mlebeda@centrum.cz>
Date Fri, 13 Jul 2001 15:26:07 +0200
User-agent Mozilla/5.0 (Windows; U; WinNT4.0; en-US; rv:0.9.2)Gecko/20010628

Jan Marek wrote:

> Nevim, zda by bylo dobre pokouset se programovat napr. v php a
> delat to jako Web aplikaci... Muselo by se to dost dobre
> navrhnout a stejne mi prijde, ze by to nebylo moc efektivni...
> Java je zase dost pomala  a narocna na pamet, i kdyz by se to

> castecne dalo napsat napr. jako applet...

Napr. Oracle ma na apletech a silnem serveru zalozen svuj aplikacni
server a naroky na klienta jsou dost minimalisticke - p100, 32MB ram,
neco malo na disku, nevim presne a prohlizec podporujici Javu.

Ovsem o to vice je treba "nadupat" server.

Martin