Re: Ucto: Elektronicke faktury

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From "Ing. Vlastimil Pospichal" <vpospichal@centrum.cz>
Date Sat, 14 Jul 2001 12:19:53 +0200

Urcite nelze zadnymi beznymi prostredky pozmenit fakturu podepsanou
elektronickym podpisem.  Myslim, ze od toho tady mame prislusny zakon,
ktery je sice platny, ale zatim stale neni naplnovan a pouzivan. Pouze
bude nutne tuto elektronickou fakturu uchovavat spolecne s timto
podpisem v elektronicke podobe pro potreby pripadneho overeni. Format
PDF je sice hezky a firma se jim muze skvele prezentovat, ale pro ucely
automatickeho zpracovani se mi jevi jako totalne nevhodny. Predstavoval
bych si to asi takhle:

------- zacatek elektronicky podepisovane zpravy