Ucto:Re: Ucto: Shrnutí sobotního setkání

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Petr Adamek <petr.adamek@nwt.cz>
Date Sun, 15 Jul 2001 20:53:44 +0200 (CEST)

On Sun, 15 Jul 2001, Petr Ferschmann wrote:

> Aplikační server - bude obsahovat části pro
> * databázovou abstrakci - zajištění nezávislosti na databázovém serveru.
> * moduly, které budou dělat jednotlivé části účetnictví a budou moci mezi
> sebou komunikovat ze začátku spíše méně časem více. S těmito moduly bude také
> komunikovat klient. Server bude úlohy klienta zpracovávat dávkově (nemám
> přesnou představu jak to bude fungovat - doplňte mně prosím) a měl by
> podporovat možnost mít několik serverů, každý by zajišťoval určitou část a
> každá mohla být různě geograficky rozmístěna - s tím by také měla souviset
> [...]

Davkovym zpracovanim se zde mysli predevsim asynchronni komunikace. Tzn.,
ze napriklad k vytvoreni ucetnich dokladu z dokladu prvotnich nedojde
ihned, ale az pozdeji (at uz automaticky, nebo na explicitni
zadost). Prinosem takovehoto davkoveho zpracovani je krome snazsiho ladeni
take moznost odlozeni provedeni teto operace pri vypadku spojeni mezi
pobockami. Mohou se tedy vesele vydavat vydejky, faktury, pokladni doklady
a kdoviceo jeste i v dobe, kdy je komponenta podvojneho ucetnictvi
nedostupna.

--
Petr Adámek, vedoucí útvaru IS, NWT Computer s.r.o.
tel: +420-602-736088 +420-634-350148