RE: Ucto: davkove zpracovani

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Václav Kořánek" <work.VKoranek@scorpionis.cz>
Date Mon, 16 Jul 2001 08:38:33 +0200
Disposition-notification-to "Václav Kořánek"<work.VKoranek@scorpionis.cz>
Importance Normal

Už možná trošku rozumím :-)

Ona dávka je buď ručně nebo automaticky vyvolaná akce nad synchronizovanými
daty, která v tomto případě generuje účetní doklady nad prvotnímy doklady
vytvořeními jinde.

Ano ?

> [...]
> formulari nedojde
> skladove polozce,
> dokladu a generovani
> uzivatel o tom dokladu
>
> Ano, s tim souhlasim.

> centralou. Tady by me
> maji. Firma v niz jsem
> papirove prvotni
> zajisiti shodnost
>
> To je presne to, o cem mluvim. Kazda pobocka ma samozrejme
> svoji databazi
> v niz uklada vsechny vytvarene prvotni doklady. Ty se pak na centralu
> presouvaji elektronicky v davkach, takze momentalni vypadek spojeni

replikace dat ?

> nezabrani vydavani dalsich prvotnich dokladu, akorat zpozdi jejich
> zauctovani na centrale. O zajisteni shodnosti dat se postara
> komunikace
> mezi komponentami na centrale a na pobocce. Mimochodem, toto bylo
> predmetem me diplomove prace ;o) a je to take klicovy problem
> distribuovanych aplikaci s asynchronni vymenou zprav.

Kde, že se nachází ona diplomka ? :-) (Pakliže se nachází ?)

http://ucto.ferschmann.cz/