Re: [Kecy]Kloss a podobne

To <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From <lacerta zavinac centrum bod cz>
Date Fri, 05 Oct 2001 15:58:55 +0200

No ke kompletu bych se nekdy docela rada dostala:-)a nejak mi ted
emaly z kecu chodi dvakrat, nevite nekdo cim to muze byt?
Jeste par vtipu nez utecu z prace:

V Australii prijde chlap do hospody a ma sebou krokodyla,
krokodyl mrska ocasem a mava chlapem ze strany na stranu, ale
chlap ho pevne drzi. Pak si chlap rozepne kalhoty a vynda
prirozeni, otevre krokodylovi tlamu, strci mu ho tam a hubu mu
zaklapne. Pak vezme pullitr a zacne mlatit krokodyla do hlavy. Za
chvili otevre krokodylovi tlamu, vitezne se rozhledne po hospode
a rika:
"Je tu jeste nekdo, kdo by si to chtel vyzkouset?"
Jedna slecna se zvedne a povida:
"Ja bych to zkusila, ale nesmel byste me mlatit tim pullitrem."

Prijde zenska k lekari s probodenym kolenem. No a lekar se ji
hned pta, jak k tomu prisla.
"No vite, pane doktore, chtela jsem spachat sebevrazdu a nekde
jsem cetla, ze srdce je 2 cm pod prsni bradavkou."

Chlapek z agentury rika majiteli nocniho baru:
"Mam pro tebe naprostou extra tridu. Mlada, svudna blondynka s
mirama, ktery ti vyrazej dech: 125-60-90!"
"No, novou tanecnici bych potreboval. Jaky umi cisla?"
"No, v podstate to ani moc cislo neni. Proste se tak nejak
priplazi na pódium a pokousi se stoupnout si."

Stoji zenska pred zdi a po chvili se ta zed zbori. Vite proc?
No prece: Moudrejsi ustoupi, ne?

"Tati, je to pravda, ze Edison vymyslel prvni mluvici pristroj?"
"Nene, prvni vymyslel panbuh, ale ten Edisonuv byl prvni, ktery
se dal i vypnout."

-----
SMS na mobily všech tří operátorů - www.posliSMS.cz