Re: Re[2]: [Kecy]'Muj' Pribeh s Postovni sporitelnou

To <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Jan Kovar" <honza zavinac tnx bod cz>
Date Thu, 4 Dec 2003 11:36:24 +0100 (CET)
Importance Normal

> U nas v praci mam kartu s nejvetsi prestizi ja. Je to neembosovana
> EC/MC. Kolegove maj sice vsichni embosovanou, ale sumasumarum na nich
> maji dohromady tak zapornej zustatek, ze ze kdyby s nima ted prestali
> platit a jen tam posilali vejplaty, tak budou porad jeste 4 mesice v
> minusu. :-)) Kdyz o tom tak uvazuju, tak z lidi co znam sem snad
> jedinej, kdo kdyz vybere denni limit, tak mi tam jeste nejaka kacka
> zbyde. ;-))

Mno, ja jsem ted taky v minusu. Vzydcky po vyplate jsem v plusu a pred
dalsi vyplatou jdu do minusu. Ale nastesti i pres blizici se vanoce se ten
minus kazdy mesic snizi. Pocitam, ze od noveho roku budu porad v plusu.
:-) A az dostaneme to petimesicni odstupne k vypovedi, tak to bude (na
chvili) jeste lepsi.

TNX