Re: Ucto: Formular faktury

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Wed, 9 May 2001 14:13:09 +0200 (CEST)

Muzu se nekde dostat k tomu zdrojovemu souboru (TeX)?

Co se tyce toho XML souboru chtelo by to nejak stanovit co tam vsechno
muze byt za polozky. Sice tady padla adresa na xml.org, ale ja jsem tam
nenasel nic pouzitelneho.

Bud tu konverzi do XSLT sablony udelam ja a udelam odpovidajici polozky (a
pak udelam svoji XML kompatibilni). Nebo to necham na Vas.

On Tue, 8 May 2001, Dan Ohnesorg wrote:

> Co se tyce xml sablony, tak bych videl jako nutnost misto radek adresa1 az
> podobne.

> A kde se faktura najde? http://poli.feld.cvut.cz/~dan/faktura.pdf

Vypada dobre. Asi budu muset tu svoji take trochu upravit :-)

--
				  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  fers@pinknet.cz  ]==[ http://home.pinknet.cz/~fers/ ]=-
-=[ Koukni na http://www.effata.net/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-