Ucto: Re: Setkání Praha 14.7.2001

To drvotova@zds.cz
From Petr Ferschmann <fers@pinknet.cz>
Date Fri, 13 Jul 2001 13:12:01 +0200
Cc ucto-dev-l@pinknet.cz

Dobrý den

jsem potěšen Vaším zájmem. Určitě budeme Vaši pomoc potřebovat. Myslím, že na
tomto projektu nebude potřeba ani tolik programátorů, ale spíše analytiků,
beta testerů a ještě větší množství účetních lidí, kteří budou výsledné
programy používat.

V současné době nám můžete především pomocí tím, že se také zapíšete do obou
konferencí a budete sledovat dění.  Budeme potřebovat pomoci s návrhy jak
celý systém bude vypadat.

Ocenili bychom také pokud by jste pomáhala odpovídat na dotazy ohledně
účetnictví a všeho okolo (myslím, že si tím můžete udělat i reklamu na Vaší
firmu - poradíte a pokud bude mít klient zájem nabídnete přápadně i komerční
služby).

Budeme také potřebovat pomoci s dokumentací. Na stránce
http://ucto.ferschmann.cz/soft/pub/doc/ je dokumentace od Petr Brabence. Zde
mne zaujal návod jak provádět základní účetní operace. Myslím si, že tudy
vede cesta jak účetnictví přiblížit lidem. Tato dokumentace bude potřeba
dopracovat a v budoucnu vytvořit i průvodce do programu, který umožní snadno
pomoci začátečníkům.

> Motivace je, myslím, jasná. Peníze to nejsou. Všichni jsme už tak moc
> znechuceni Windows a Microsoftem.

Asi jsme takový všichni. I když i motivaci penězmi bych také ocenil. Budou
potřeba firmy, které budou nabízet toto účetnictví a budou k němu dělat
technický a účetní support - a zjišťovat potřeby zákazníků - a případně dále
sponzorovat vývoj. Myslím, že by zde mohl fungovat postup jako u distribucí
linuxu - koupím si CD s manuálem za pár korun (např. 500,- až 1000,-) a
nabídnou mi komfort komerčních produktů. Uvidíme jaká bude budoucnost.
Myslím, že komerce může vývoj silně akcelerovat.

Dne pá 13. červenec 2001 09:48 jste napsal(a):
> [...]
> účetnictví. Určitě mi nedělá žádný problém zajet kdykoli do Prahy.
> Nevím vůbec nic o programování, ale znám dost účetních programů v
> Doss i Windows z uživatelského hlediska. Můj manžel však Vaši diskusi
> o účetních programech v Linuxu sleduje již delší dobu a naopak na
> programy a počítače se specializuje.
> Motivace je, myslím, jasná. Peníze to nejsou. Všichni jsme už tak moc
> znechuceni Windows a Microsoftem.
>
> Pokud shledáte, že byste naši pomoc potřebovali, ozvěte se mi.
>
> S pozdravem a přáním zdaru při sobotním setkání a taky at se na nás

- --
                                  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  fers@pinknet.cz  ]==[ http://home.pinknet.cz/~fers/ ]=-
- -=[ Koukni na http://www.effata.net/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-

GPG Fingerprint:
[83B0 6378 7A9D D993 035E  60BD FEEC F665 D2C8 1B9A]