Re: Ucto: Elektronicke faktury

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From "Ing. Vlastimil Pospichal" <vpospichal@centrum.cz>
Date Sun, 15 Jul 2001 12:45:14 +0200

Vyborne, takze kdyz se k tomu prida PGP podpis, mame elektronickou
fakturu jak vysitou. Jenom tech udaju se mu tam zda nejak malo. Urcite je
tam nejaka polozka comment nebo podobne jako v mailerech X-heads, do
kterych by se dal nacpat zbytek. Pak by se vyuzil standard upraveny pro
nase prostredi, zakonu by se ucinilo zadost a bylo by mozne tyto faktury
automaticky zauctovavat.

Ing. Vlastimil Pospichal

> Jen poznamka - existuje komercni format pro vymenu dat, ktery se pouziva ve
> svete - napr. gnucash jej pouziva.
>
> Jmenuje se QIF (Quicken Interchange Format)
>
> Jeho format vypada napr. takto:
> - --- zde odstrihni ---
> !Type:Bank
> D12/03/95
> T4,706.57
> CX
> POpening Balance
> L[New Bank]
> ^
> - --- zde odstrihni ---
>
> Prevzato z http://www.gnucash.org/docs/C/xacc-qif-import.html

> [...]

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal@centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?