Re: "koala" + import dat

To jan karasek <jan.karasek@gmx.net>
From Ondrej Koala Vacha <koala@fi.muni.cz>
Date Tue, 5 Nov 2002 16:49:11 +0100 (CET)
Cc <ucto-dev-list@pinknet.cz>

On Tue, 5 Nov 2002, jan karasek wrote:

> minil jsem import ucetnich udaju, tzn. napr. kazdy
> druhy den se predhodi ucetnimu programu ascii soubor,
> ktery je analyzovan; "spravne radky" se pekne na pozadi
> zauctuji a spatne vybehnou na protokolu.
>
> Je toto neco neobvykleho? Eventuelne jsem to spatne
> pojmenoval.

Klasicke uctovani je krabice s papirovymi ucetnimi doklady a jejich
nasledne zaneseni (uctovani) do pocitace. Vyse zminovany priklad je patrne
situace, kdy treba faktury generuje nejaky jiny soft, a je treba je
"zauctovat" pokud mozno bez noveho opisu. Krom faktur vydanych me ted nic
jineho nenapada.

Obecne vju pokladam jako jiny soft. Budu ho (nebo i dalsi) rozsirovat
podle pozadavku i vlastniho uvazeni. Takze jake doklady - porizene jinde
- si tahate do sveho jednoducheho ucta?

--
Ondrej Koala Vacha