Re: Ucto: Re: your mail

To <ucto-l@pinknet.cz>
From Dan Ohnesorg <dan@feld.cvut.cz>
Date Tue, 24 Apr 2001 23:29:29 +0200 (CEST)

On Tue, 24 Apr 2001, Petr Ferschmann wrote:

> Dobry den
>
> Ja myslim, ze do teto ano. Nepatri to do ucto-dev-l@pinknet.cz, ktera je o
> vyvoji noveho ucetnictvi.
>
> Tato ma byt o ucetnictvi jako takovem. Ne jen o tvorbe noveho.
> Toto je poradna (snad).
>
> To je duvod proc jsou ty diskuse dve a jejich poslani bych tedy
> rozlisoval.

OK, asi bysme meli definovat o cem ty konference vlastne jsou. Tim ze
vznily v reakci na pozadavek na vyvoj ucetnictvi jsem si je asi spatne
zaradil. Mel jsem takovou predstavu, ze ucto-l bude k reseni toho, jak se
ma vystavit faktura, jestli ma byt ruzova nebo modra a tak, proste veci
okolo uctovani, ktere nejsou az tak technicke. Nikoliv ale jako hotine pro
uzivatele jineho nez toho jedineho spravneho naseho ucetnictvi :-)))

Kdezto ucto-dev-l jsem si predstavoval jako konferenci typu pouzijeme TeX
nebo LaTeX?

No co na druhou stranu alespon nejake prispevky tady chodi.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan@feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.

Konference o ucetnictvi                                  ucto-l@pinknet.cz