Re: Ucto: Elektronicke faktury

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From "Ing. Vlastimil Pospichal" <vpospichal@centrum.cz>
Date Sun, 15 Jul 2001 15:49:59 +0200

Abychom prilis nezabehli do detailu a neutekli od puvodniho zameru.
Chceme preci vytvorit nejake funkcni podvojne ucetnictvi pro Linux a
posilani elektronickych faktur je uz doplnek, u ktereho muze byt prijemne,
pokud to pujde automaticky zauctovat.

Bylo by dobre, kdyby tato e-faktura sla soucasne prezvejkat nejakym
makrogeneratorem (Perl?) do TeXu, aby se stejna faktura, ktera se
mailuje, take dala vytisknout. Mailem bych vsak posilal pouze syrovy text,
prislusne strukturovany, e-podepsany, viz minule.

Pokud tato faktura pujde na strane prijemce automaticky zauctovat, bude
to prijemne, ale v tuto chvili to IMHO nemusime resit. Ano, je dobre pouzit
nejaky format, ktery se casem stane standardem, ale potreby tohoto
formatu ukaze az praxe. Mozna by bylo vhodne vyrobit tech formatu
nekolik, aby bylo z ceho pozdeji vybirat.

Ing. Vlastimil Pospichal

> Ono to chce prostudovat co ten format vsechno umi (je toho tam vice).
> Osobne bych tento format nepouzival jako nativni (jen jako vedlejsi - ale
> podporovat jej bude rozumne) a radsi pouzit nejaky XML format.
>
> Jinak s temi rozsirujicimi polozkami (pres X- nebo komentar) to budeme muset
> udelat (pokud nebudeme delat vlastni format jen pro ceske prostredi - coz
> bych nerad).
>
> BTW: Koukal jsem na to ofx.net a je to hlavne protokol pro komunikaci se
> systemy - ma to prikaz na prihlaseni, zmenu hesla, poslani transakce, chybova
> [...]

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal@centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?
Konference o vyvoji ucetnictvi                 http://ucto.ferschmann.cz/