UCT: Narocnost zpracovani

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Ing. Ladislav Starý" <stary@ekodat.cz>
Date Tue, 17 Jul 2001 13:19:45 +0200

-----Původní zpráva-----
Od: Ing. Vlastimil Pospichal <vpospichal@centrum.cz>
Komu: ucto-dev-l@pinknet.cz <ucto-dev-l@pinknet.cz>
Datum: 17. července 2001 11:51
Předmět: Re: Ucto: Analyza: Prvotni a ucetni doklady

>Uvital bych program, ktery bude pracovat v konzolovem prostredi a
>nebude prilis narocny na hardware. Mys jako periferni zarizeni povazuji
>pro ucetni jako nevhodnou. Velice bych uvital moznost napr. v prubehu
>porizovani dokladu si vyjet sestavu nebo poridit jiny doklad (v prubehu
>vyplnovani prikazu k uhrade prijde klient a neco si chce koupit) apod.
>Vse ovladatelne (mimo menu) napr. pres funkcni klavesy F1-F12, na ktere
>si ucetni velice rychle zvykaji.

Souhlas, sila je v jednoduchosti

>Pokud jsem vedle, rad bych, aby mi to nekdo rekl. Mam o zpracovani
>ucetnictvi sve predstavy (viz vyse) a pokud jsem uplne mimo puvodni
>zamer, zalozim svou vlastni konferenci na presne takove ucetnictvi, jake
>jsem nastinil. Takove, jake potrebuji.

To snad nebude treba. Take mam zajem na tom, aby ucetnictvi bylo jednoduche.
Doufam, ze se podari vytvorit i v prostredi klient-server system, ktery bude
vyhovovat malym podnikatelum a ucetnim firmam. To byl take vysledek sobotni
schuzky vytvorit system pro male firmy az stredni s tim, ze se udela tak,
aby vyhovoval
pro stredni firmy a na strane klienta se upravi pro potreby malych
podnikatelu.
Mam jen strach, jestli SQL server bude stacit dostatecne rychle vracet
pozadavky
na opis ciselniku, kontrolu existence uctu apod.
To by nam ovsem meli zodpovedet kolegove znali veci a byl bych rad, kdyby to
bylo co nejdrive.

S pozdravem
Ladislav Stary