RE: TECH: PRG: co nás čeká a nemine :-)

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Václav Kořánek" <work.VKoranek@scorpionis.cz>
Date Tue, 17 Jul 2001 16:40:48 +0200
Disposition-notification-to "Václav Kořánek"<work.VKoranek@scorpionis.cz>
Importance Normal

SQL dotaz jako takový vrátí celý číselník, ale program si může říct např. že
chce jen prvních 20 položek.

Ten dotaz výše byl položen takto kvůli 3. vrstvé architektuře s tím, že
směřoval do oblasti rozhraní mezi 2 a 3 vrstvou, kde se plánuje nasadit XML.

XML sice trochu znám (z rychlíku), ale nevím zdali se v něm nechá uplatnit
stejný přístup jako u SQL dotazů viz. výše.