Re: TECH:PRG: (bylo Re: UCT: Narocnost zpracovani)

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Libor Chocholaty <chocholaty@gncz.cz>
Date Wed, 18 Jul 2001 11:02:10 +0200
Organization GN Resources International (CZ)

Oto Buchta wrote:

> Já se přiznám, že rozdíl mezi C a C++ moc nedělám (kromě OOP,
> ale to pro tento problém nehraje moc roli).
> Nakolik toho o C a C++ vim, tak automatický Garbage collector
> a softreferences (reference na objekty, ktere při nedostatku místa na disku
> mohou být GC odstraněny) tak nějak není implementované :-)

Priznam se, ze o Garbage Collectoru v C++ jsem jeste neslysel. Prave ted se v
praci potykam s kodem, tak ume napsanym, ze se tam destruujou objekty dvakrat.
Na HPUX 10.20 je to sumafuk, ale na Solarisu nebo Linuxu je to fatalni. :-(

Libor