Re: Par postrehu k ucto.linux.cz/uvod/

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From "Ing. Ladislav Starý" <stary@ekodat.cz>
Date Thu, 19 Jul 2001 10:11:35 +0200

>Cokoliv nastavit cca 3 mesíce :-) vyladit 1 rok :-)

>TeD spojujete dve rozdílné veci ovládání a nastavení programu :-)

To mate pravdu. Na druhou stranu bych uvital, kdyby zakladni prostredky
ovladani byly jednoduche. Ta ucetni v tom potrebuje pracovat hned. Teprve
casem se nauci speciality. Kazdy se preci
ucime nove veci po troskach.
Navic, kdo to te ucetni bude nastavovat? My? V tom pripade bude
program zadarmo, ale servis bude stat neskutecny penize.
To jsem zvedavej, kdo by to platil.

Jeste jednu poznamku: Asi pred pul rokem me pozadal jeden klient, abych se
podival na nejakej problem v Abre, neco zauctovali spatne.
Hral jsem si s tim asi hodinu, ale za celou tu dobu jsem nepochopil,
jak jsou tam ty data ulozeny a kde se to da opravit. V takove chvili mi
je rychlost zpracovani taky na nic, kdyz diky kazdemu problemu budu
stat nekolik hodin (v nejlepsim pripade) nebo spise dni, nez mi to nekdo
opravi.

S pozdravem
Ladislav Stary