UML pro ucetnictvi

To ucdo-dev-l@pinknet.cz
From Jan Marek <jmarek@jcu.cz>
Date Tue, 31 Jul 2001 10:05:48 +0200
User-agent Mutt/1.3.18i

Zdravim,

nasel jsem zajimavy nastroj (pod GPL!) pro UML modelovani. Je to
ArgoUML, pripadne Posseidon for UML, ktery muze byt pouzit pro
vyvoj Java programu zdarma (alespon co jsem pochopil z licence).
Nevim, zda bude mozne ho pouzit i pro jine platformy, ale mohli
bychom to zkusit ;-). Oba dva nastroje funguji v Jave, takze je
mozne je nainstalovat na Win-ech i na Linuxu (prip. na jinych
platformach).

Prosim znale UML, aby na ne vrhli pohled, prip. doporucili neco
jineho, v cem bychom mohli vyvijet UML pro ucetnictvi, mohli
vyuzivat CVS (z tohoto programu leze sice nejaky zazipovany
soubor, ale uvnitr toho zipu jsou XML reprezentace, ktere by se
mohly v CVS skladovat dobre).

Co vy na to?

Dale by asi nebylo od veci, kdyby se nasel nekdo, kdo by nas
zasvetil trosicku do UML, stejne jako to pan Stary udelal s
ucetnictvim, abychom mohli na tom projektu pracovat v UML
(zatim). Domnivam se, ze by nam to mohlo velmi pomoci. Jinak v
Grade vysly dve knihy o UML (uz je mam objednane, ale nez se z
nich neco naucim): 'Myslime v jazyku UML' a 'Datove modelovani v
prikladech', ktere by snad melo obsahovat velmi zjednoduseny
UML model ucetnictvi ;-).

Zdravi
Honza Marek
--