Re: Sklad prvotnich dokladu, evidence zavazku a pohledavek

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Jan Marek <jmarek@jcu.cz>
Date Wed, 5 Dec 2001 11:50:10 +0100
User-agent Mutt/1.3.24i

Zdravim,

On Wed, Dec 05, 2001 at 11:24:02AM +0100, Tomás Milicka wrote:
> Ahoj,

> I ja hlasuji pro.

> Z toho mi vyplyva otazka na vazby mezi doklady v ramci skladu PD:
> Priklad ze ktereho vychazim:
> - vystavil jsem 2 faktury pro 2 odberatele
> - prvni je uhrazena pokladnou
> - druha je uhrazena na ucet v bance
> Co by podle vas melo vznikat ve skladu PD?
> a) prvotni doklady - uhrada faktury +
>     prijmovy pokladni doklad (resp. doklad prijmu z banky) nebo

v podstate sice existuje moznost tohle zauctovat (v podvojnem
ucetnictvi jde vsechno, ze ;-)) ale bezne se to dela asi spise
prikladem b)

> b) prijmovy pokladni doklad (resp. doklad prijmu z banky) +
>     zapis do dokladu faktury o vazbe na uhradu
>     (=> problem s castecnou uhradou)?

Problem tu zase az tak moc nevidim, proste se k te fakture
pripoji vice uhrad, dokonce je mozne k jedne uhrade priradit vice
faktur... I kdyz tohle by asi delalo binec nejen me, ale i
protejsku, kdyz by musel hledat, ktery fa jsem mu zaplatil. Takze
castecne platby nejsou zadnym problemem, jedna platba vice faktur
by se asi musela nejspis resit nejakym dokladem typu vzajemny
zapocet...

>                                                     Tomas

Zdravi
Honza Marek