RE: Nazev projektu - Kolo II. - zitra je uzaverka podavani navrhu

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Jirsa Zdeněk <jirsa@alma-ltd.cz>
Date Mon, 17 Dec 2001 08:01:41 +0100
Importance Normal

Dobry den,
jen si dovolim upozornit, ze do zitrka mate posleni  moznost posilat navrhy
na nazvy projektu.
Zatim jsem obrzel nove navrhy nazvu od jedineho cloveka oproti poslednimu
kolu. Pokud tedy mate zajem je nejvyssi cas.

Zdk

-----Original Message-----
From: owner-ucto-dev-l@pinknet.cz [mailto:owner-ucto-dev-l@pinknet.cz]On
Behalf Of Jirsa Zdeněk
Sent: Thursday, December 06, 2001 10:00 AM
To: Ucto-Dev-L@Pinknet. Cz
Subject: Nazev projektu - Kolo II.

  Vypada to jak velka demokracie, ze volime dvoukolove, ale je to jinak...
  Prvni pokus o volbu skoncil nerozhodne, navic ja jsem obdrzel hlasy, ze
bylo malo casu na podavani navrhu a cas vymezeny pro hlasovani byl take
kratky. Snejne vyznel i zaver z IRC.

Podminky pro hlasovani:
a) Muzete posilat navrhy na nazvy projektu do 19.12. na adresu
jirsa@alma-ltd.cz
   - Nazev by mel byt jazykove universalni, lepe receno mezinarodni
   - Nazev by nemel byt spojovan pouze s platformou Linux,
     protoze produkt bude pro vice platforem
   - GNU schovane v nazvu se nedoporucuje, protoze nejsme soucasti sdruzeni
GNU
   - overte si zda neexistuje domena xxxx.org (napr. na www.nic.net)

b) Hlasujte po obdrzeni kandidatky od 19.12. do 7.1.02 opet na
jirsa@alma-ltd.cz
   - Po vyhlaseni vysledne kandidatky neni mozne posilat dalsi navrhy

c) Behem 8.1.02 bude zverejnena vysledkova listina

Seznam uvazovanych nazvu:
1)  DeepCounting
3)  DeepNeeds
4)  NeedMoney
5)  NeedChocolate
6)  EinTopf
7)  s4l
gnUcto
gnuAudit
LinUcto
UctoLin
2)  Renaissance - nevyhovuje podmince na domenu

Preji pekny den!
Zdk

PS:
Predpokladam, ze kdyz nekdo bude mit zajem, tak se do tech 14 dni na etapu
vejde.
Jak rika Karel - debata o implementaci by nebyla?