Re: Obeh dokladu souvisejicich s pokladnou

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Ladislav Starý <stary@ekodat.cz>
Date Sat, 26 Jan 2002 11:55:20 -0000

> ale zajímalo by mě, jestli tenhle názor je podložen nečím
 > hmatatelnějším než jen osobní domněnkou. Odkaz do zákona?
> A vztahuje se to i na reklamační řízení?
> Zrovna jsme totiž řešili jednu reklamaci a zákazník odmítl
> uvést svoji adresu...

Není, byla to jen osobní domněnka. Ale možná dobrý důvod se na to
pozeptat někoho povolanějšího.

Až vypátrám odpověď, tak dám vědět.

S pozdravem
Ladislav Starý

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota@zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info@zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI@Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail