Re: PRG: Kterou corbu

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Petr Ferschmann <petr@ferschmann.cz>
Date Mon, 25 Mar 2002 14:55:34 +0100
Organization Petr Ferschmann

Dne po 25. b?ezen 2002 13:50 jste napsal(a):

>  Kdyz tak pozoruji tuto debatu, tak bych se rad optal jak je to s
>  portovatelnosti tech jednotlivych implementaci. Tedy pokud neco
>  napisu treba v ORBitu bude mi to behat v ruznych systemech (tise
>  predpokladam bezproblemovost C++ v ruznych OS)?

Orbit lze prenest tam kde bezi gnome (nebot je soucasti gnome), tzn. vetsina
unixu. Na strankach orbitu lze stahnout verzi pro windows (dll+h). Osobne
nemam vyzkousene.

--

                                  Petr "Fers" Ferschmann

 -=[  petr@ferschmann.cz  ]==[ http://petr.ferschmann.cz/ ]=-
-=[ Koukni na http://www.postcard.cz/ ]==[ +420 604/781 009 ]=-

GPG Fingerprint:
[83B0 6378 7A9D D993 035E  60BD FEEC F665 D2C8 1B9A]