[Kecy]ftipek

To kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From josef bod forter zavinac ct bod cz
Date Fri, 22 Dec 2000 11:11:29 +0100
Encoding 17 text

Do Izraelske armady nastoupi novacek a par dni pote se hlasi u veliciho
dustojnika s zadosti o tridenni opustak.
Velitel vytresti oci a spusti: "Zblaznil jste se? Sotva jste se
prihlasil do armady a uz byste chtel propustku a hned na tri dny? To
byste musel provest nejaky hrdinsky cin, abych vam takhle brzy mohl dat
opustak!"
Vojak tedy opusti velitelovu kancelar, a druheho dne prijede v arabskem
tanku!
Velitel je ohromen a udeli novackovi volno na tri dny.
Kdyz si vojak na pokoji bali veci, pta se ho jeho spolubydlici, jak se
mu to podarilo.
Vojak odpovi:
"No... to jsem rano skocil do tanku a vyrazil k arabske hranici. Tam
vidim, jak mi jede naproti arabsky tank. Zastavil jsem a vytahl bilou
vlajku. On taky zastavil a taky vytahl bilou vlajku. Vystoupil jsem a
sel k nemu. On udelal to same. A kdyz jsme se uprostred potkali, povidam
mu: 'Chtel by sis vyslouzit tridenni opustak?'... "