Re: Re[2]: [Kecy]'Muj' Pribeh s Postovni sporitelnou

To <kecy zavinac fel bod cvut bod cz>
From "pivovar" <pivovar zavinac rogers bod com>
Date Thu, 4 Dec 2003 20:10:58 -0500

Credit to je zajimave nikdy jsem o tom nepremyslel, ale kdyz mi prijde z
banky vyuctovani tak to tam maji zapsane jako dluh. To slovo ma nekolik
vyznamu, je to v zaklade pivo na sekeru , nebo futro. Time given for payment
of goods or services on trust. Takze to slovo je vlastne cas danej na
zaplaceni a stane se to dluh kdyz to vcas nezaplatim. Kredit karty kdyz se
jde na negative jsou velmy drahy zpusob pujcovani. Taktez muzu dostat credit
za praci, treba mi ji nezaplati a muzu za to mit nahradni volno nebo neco. A
co takhle "dej mu za to kredit" jako ze nekdo neco udelal. Nebo "kredit za
obsah toho clanku je jeho". Debit, jesli to si vysvetluji spravne, je neco
jineho.
pivovar