Re: Ucto: Uctovnictvo cez web

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Jan Marek <jmarek@jcu.cz>
Date Wed, 25 Apr 2001 15:50:47 +0200
User-Agent Mutt/1.3.15i

Dobry den,

On Wed, Apr 25, 2001 at 03:31:28PM +0200, Miroslav 'Mirco' Bajtos wrote:

> A hlavne je tu otazka bezpecnosti, tazko si bude nejaka firma robit uctovnictvo
> na nejakom neznamom serveri, jedine ze by to bezalo na lokalnom serveri, lenze
> to by zase museli mat vlastny server co vacsina malych firiem nema, a btw kolko
> mensich firiem si moze dovolit visiet cele dny on-line ?
> (lebo co ja viem, tak take uctovnicto je robota hodne narocna na cas)

Pokud bude pozadavek na to, aby se do ucetnictvi slo z vice
stanic, tak musi jedna stanice delat server. No a jestli to bude
stanice s Linuxem, nebo Windows, na tom uz nezalezi, protoze z
Linuxu se na lokalni Web taky dostanete: jinymi slovy: Na tom
serveru se da taky pracovat :-)

> 						mirco

Zdravi
Honza Marek