RE: Novacek

To <ucto-dev-l@pinknet.cz>
From Ondrej Koala Vacha <koala@fi.muni.cz>
Date Tue, 13 Nov 2001 12:58:04 +0100 (CET)

On Tue, 13 Nov 2001, Václav Kořánek wrote:

> Pokud máme vést "odbornou" diskuzi nad rozdíly, kontrolní otázka znáš oboje
> ?

Da se rict ze celkem znam, i kdyz se nepovazuji za odbornika. Svou
manzelku, pro kterou jsem puvodne 1U psal, mam vicemene stale po ruce pro
eventualni rady. Ted je vsak prave pryc, takze zkusim sam.

Zakladni rozdil vidim v tom, ze v 2U se uctuje na dvojici analytickych
uctu ma dati-dal, kdezto toto 1U vubec nema. Dale pak ze napr. ze faktura
vstupuje do deniku az zaplacenim, v 2U ihned, ale toto je otazka obsluhy.
V zasade ted vidim pouze celou otazku analytickych uctu. Pokud je z 2U
vyhodite (nebo zkryjete), pak asi dostanete jakesi 1U - ale neni to jen
otazka sestav.

> Co Ti brání v tom je začít psát (dokumentaci, seznam co očekávám)?

Prisne vzato nic... Snad nejsem sam, kdo v dokumentaci nevidi zrovna
vrchol zajimavosti :| Proste jsem zatim nemel tu spravnou motivaci.

> Ale pak bych si dovolil drobnou kontrolní otázku, budeš / chceš se podílet
> na vývoji (programování, databáze,.. )? (Nemyslím to nijak špatně.)

Zatim nevim, mam jiste nejanosti kolem modelu
sql sevrver -> xml server -> klient
ktere se snad casem vyjasni.

--
Ondrej Koala Vacha