Re: projekt tucniak, spolupraca

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Libor Chocholaty <libor@mts.cz>
Date Mon, 23 Sep 2002 09:50:25 +0200
Cc infors@qwert.cz, tucniak-devel@lists.sourceforge.net
User-agent Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.0.1) Gecko/20020826

Nazdar!

Yenar Calentaure wrote:

> Detailnejsi popis
> Ako databazovy backend pouzivame MySQL. Ocividne vsetci ostatni
> pouzivaju PostgreSQL, zrejme kvoli transakciam. Je pravdepodobne, ze
> postupne prejdeme na MySQL 4, takze budeme mat k dispozicii aj
> transakcie, ale zatial sme nenarazili na miesto, kde by bolo ich
> pouzitie prinosne.

Jestli muzu poradit a nezaradit se do zastupu kecalu rejpalu, pak bych
dal vsechen kod, ktery pracuje s databazi do jednoho modulu, aby bylo
mozne jednoduse portovat na jiny databazovy stroj. Ma to dve vyhody: jak
jsem jiz rikal potabilita a druhou je prehlednost - povede vas to k
prehlednejsimu modelu prace s databazi.

S pozdravem, Libor Chocholaty