Re: [tucniak-devel] Re: projekt tucniak, spolupraca

To tucniak-devel@lists.sourceforge.net
From Yenar Calentaure <yenar@host.sk>
Date Mon, 23 Sep 2002 14:33:29 +0100
Cc ucto-dev-l@pinknet.cz, infors@qwert.cz
User-agent Mozilla/5.0 (Windows; U; WinNT4.0; en-US; rv:1.1) Gecko/20020826

Libor Chocholaty wrote:
> Nazdar!
Ahoj!

> Jestli muzu poradit a nezaradit se do zastupu kecalu rejpalu, pak bych
> dal vsechen kod, ktery pracuje s databazi do jednoho modulu, aby bylo
> mozne jednoduse portovat na jiny databazovy stroj. Ma to dve vyhody: jak
> jsem jiz rikal potabilita a druhou je prehlednost - povede vas to k
> prehlednejsimu modelu prace s databazi.
Tady neni problem s C API, ktere uz mame izolovane. Problem je s jazykem
SQL, totizto ne kazda query funguje na kazdem servru :(. Nektere
implementace ani nejsou SQL92 kompatibilni... Takze vymenit API pro
pristup k databaze neni problem, horsi je to s dotazama. Jelikoz kazdy
objekt obsahuje 4 sady dotazu (select, update, insert, delete), byl by
dost problem to predelavat na neco nekompatibilniho.

> S pozdravem, Libor Chocholaty

yenar

inetname: Yenar Calentaure
realname: Peter Rockai
     mail: yenar(at)host.sk
homepage: http://yenar.host.sk
The universe is entering maintenance mode in 2 minutes. Please logout.
                                      -- Your administrator