Re: informační systém (a účetnictví) pro PHP

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Karel Zak <zakkr@zf.jcu.cz>
Date Tue, 5 Nov 2002 09:44:40 +0100
User-agent Mutt/1.2.5i

On Tue, Nov 05, 2002 at 07:53:22AM +0100, Juraj Vaclavik wrote:

> 3) generování sestav
> Toto mě docela tlačí - jak lámat stránky sestav, jak se vejít na stránku.
> Proto prosím lidi znalé xml, css atd. o řešení problému.
> Zatím řeším tak, že každá tisková sestava je html a používá tiskovou hlavičku
> (viz soubor _t_hlava.php).

 Je vubec HTML optimalnim formatem pro tisk? Ovsem nenapada mne zadny
 jiny prenositelny (treba na PS kouka dost lidi na M$-Win jako na
 zjeveni). Mozna PDF?

 Nazdopadne mate muj obdiv, v PHP bych do neceho takoveho nesel :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr@zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/