Re: AN: Jednoduche ucto pod linux (beta)

To ucto-dev-l@pinknet.cz
From Petr Heřman <ph@lf2.cuni.cz>
Date Mon, 11 Nov 2002 20:24:41 +0100
User-agent Mutt/1.3.28i

Zdravim!

Jeste jsem na to nemel cas se podivat, ale vubec to,
ze to nekdo KONECNE neco takoveho udelal, si zaslouzi 100x
HURA HURA HURA!

Ted si ctu knizku Ucime se MySQL a az se dovim neco o databazich,
a budu mit chvilku, tak se podivam i na to Vase ucetnictvi
a doufam, ze ho uz KONECNE zacnu delat jinak nez systemem
tuzka+papir+kalkulacka.

Protoze jako Linxak prci nemuzu uctovat v necem, co beha pod Windoze
(to radeji ta tuzka+papir+kalkulacka).

Tady v te konfere se uz nevimkolik let diskutuje o tom, jak je to slozite,
a ze jednoduche ucetnictvi nema cenu delat, ze je to jen podmnozina
podvojneho, a tak se normalni malej ceskej linuxovej clovek za 13
let POTE docka jen toho, ze jednou za rok (v unoru) bud rebootuje linux do
Windoze a zacne delat priznani anebo vytahne tu tuzku+papir+kalkulacku,
coz je zrejme jednodussi, nez aby nekdo, kdo ma aspon minimalni paru
o tom, co to ucetnictvi obnasi, sesmolil par SQL tabulek do sebe tak,
jak to ma byt.

Tak predpokladam, ze to je to, o cem tu jde rec.

Ted ale fakticky nemam moc casu uctovat, ale co nejdriv se na to podivam.
Prave vcera jsem si totiz v Perlu v nouzi nejvyssi sesmolil nejakej skriptik,
ktery mi z MySQL prevadi do TeXu nejake faktury - musim do ctvrtka
vytisknout par set faktur z dat, ktere jsem - Pambu mi to odpust -
nacpal do MS Accessu a pak si vyexportoval v dBIII a ted se je snazim
zase naimportovat do MySQL.

No skoda, ze mam tolik malo casu, ze jsem si tuhle annonci precetl az
dneska, mozna jsem si mohl usetrit praci...

Kazdopadne zdravim,

Petr Herman